beatlus

Δευτέρα, Ιουλίου 03, 2006

Θα κρυφτώ…

Αυτές τις ημέρες θέλω να κρυφτώ… Σε σκοτεινό μέρος να… απογειωθώ. Εχω ανάγκη να δω τον εαυτό μου, που τον νιώθω λιγάκι μακριά. Είμαι κουρασμένος, σε σημείο να αισθάνομαι ανήμπορος ακόμη και να ανασηκωθώ.
Εχω ανάγκη να χαθώ στη σιωπή για να ακούσω τι έχω να μου πω… Όχι, ξέρω τι θέλω. Δεν έχω τέτοια κενά και ερωτήματα μέσα μου. Αυτές τις ημέρες ψάχνω ξανά εμένα, που παραδίπλα είμαι, αλλά με τραβούσαν από εδώ, με ξανατραβούσαν από εκεί και ξεχείλωσα. Λιγάκι, όχι πολύ… Ξαναμαζεύω.
Το πολύ-πολύ να μπω σε ένα πλυντήριο με λάθος… θερμοκρασία. Ετσι θα «απλώσουν» και τα χρώματα. Θα ξεχυθούν και θα χρωματίσει η άχρωμή μου έκφραση…
Τώρα γιατί τα σκέφτομαι όλα αυτά; Είμαι κουρασμένος, γι’ αυτό… Δεν είμαι αστείρευτος, ούτε ακατάβλητος… Θέλω να κρυφτώ, για να εμφανιστώ και πάλι…

Υ.Γ 1. Θα ήθελα να πίνω εσπρέσο στη piazza Navona. Τώρα… Μόνος μου και να γυρίσω σε λιγο…

Υ.Γ 2. Μην παίρνεις στα σοβαρά τα πιο πάνω… Πάμε για καφέ; Στο Μοναστηράκι, στο δρόμο για το Θησείο…:-)

18 Comments:

  • At 5:19 μ.μ., Blogger Γαλάτης said…

    Εγώ μπορώ να γυρίσω στην Αιγίνουλα μου; Κι ας μην έχω λεφτά ούτε για καφέ στην τσέπη μου...

     
  • At 5:29 μ.μ., Blogger beatlus said…

    Μπορείς; Εκεί θα είναι, θα σε περιμένει, μα τώρα είναι καιρός για Αθήνα... 'Η μήπως όχι;

     
  • At 5:42 μ.μ., Blogger Γαλάτης said…

    Πολύ κακή εποχή για Αθήνα ρε φίλε...

     
  • At 5:56 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα said…

    Η αγαπημένη μου πλατεία...

    Όμορφες στιγμές, μνήμες ξενοιασιάς.

    Και τα λόγια σου, ανάσες και κραυγές στο δικό μου στόμα.

    Πως έγινε και άρθρωσες τις σκέψεις μου;

     
  • At 6:00 μ.μ., Blogger beatlus said…

    Δεν... τριγύριζαν στην ίδια γειτονιά...:-) Την καλησπέρα μου!

     
  • At 10:17 μ.μ., Blogger global said…

    έλα κρύψου μαζί μου.

     
  • At 10:26 μ.μ., Blogger Xνούδι said…

    http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=68D4F3DF7BACBC78


    καλό βραδάκι

     
  • At 11:50 μ.μ., Blogger beatlus said…

    σας φιλώ...:-)

     
  • At 5:01 π.μ., Blogger global said…

    κρύψου, όταν ανασάνεις ξέρεις που θα με βρεις.

     
  • At 9:40 π.μ., Blogger Dimitra said…

    Στο φως να βγεις... Εκεί καθαρίζουν όλα!!! Κρυμμένος στις σκιές απλά δεν θα βλέπεις αυτά που σε φορτώνουν...

    Υ.Γ.: Εκεί στο Μοναστηράκι, στον δρόμο για Θησείο περιμένουν ρακόμελα... ;-)

     
  • At 10:06 π.μ., Blogger Ανδρομεδα said…

    σου έχω μια αγκαλιά κρυψωνα στο σαλταρισμένο μου μυαλό... κι αν έρθω στην Αθήνα μια άλλη κάτω από την Ακρόπολη...

     
  • At 4:45 μ.μ., Blogger beatlus said…

    :-)))
    συννεφάκι, ξέρω...
    δήμητρα, καμμιά φορά οι σκιές χαρίζουν περισσότερο φως...
    ανδρομέδα, μυαλό σαλταρισμένο, ψυχή τρελαμένη, έτσι λέμε τα πανέμορφα...:-)

     
  • At 5:31 μ.μ., Blogger Ανδρομεδα said…

    :-)
    απόψε θα σου στείλω των άγγελο που έχει στην καρδιά κατανόηση... κι όταν στρώσει το κρεβάτι σου από τα φτερά του θα κυλήσει ό,τι έχω και δεν έχω με στάμπα: αγάπη
    (τρελή του φεγγαριού & του ποταμού πλέον);)

     
  • At 6:12 μ.μ., Blogger beatlus said…

    ...:-)

     
  • At 6:14 μ.μ., Blogger Night Knight said…

    Θα διαβάσω και το post, αλλά η με piazza Navona φάτσα μούρη θα σε βρίσω πρώτα. Γιατί πουλάκι μου παίζεις με τον πόνο μας;;;

     
  • At 6:16 μ.μ., Blogger Night Knight said…

    Ωραία. Κι εσύ και η global στο πλυντήριο. Δε θέλω να σου την σπάσω, αλλά μήπως μπορείς να με πάρεις κι έμένα στην piazza Navona; Δε θα ενοχλώ. Θα κάτσω ήσυχος - ήσυχος σε μια γωνία...

     
  • At 6:26 μ.μ., Blogger beatlus said…

    χαχαχαααχαχαχαχα... ήσυχος, ο ιππότης!!! Χαααχαχαχαχαχα, μα αγαπητέ μου ιππότη και να προσπαθούσες να το κάνεις αυτό, δεν θα σε άφηνα... Be yourself no matter what they say... Οταν στο είχα παραγγείλει λίγες ώρες πριν πετάξω για Νέα Υόρκη, ειλικρινά δεν το είχα... προσχεδιάσει για να σε βάλω να βράσεις στο ζουμί σου, αλλά ακριβώς πάνω στα λόγια μου θυμήθηκα πόσο πολύ λαχταράς ένα τέτοιο ταξίδι...:-)))
    Από την άλλη, η αφεντιά σου έχει... κατασκηνώσει στην Κάτω Ιταλία και στην Μπαρτσελόνα, που εντελώς... ζηλεύω γι' αυτό...!!!:-))) Τη γλιτώνεις, όμως γιατί όλο και φέρνεις καλούδια (βλέπε... Carmen Consoli:-)))) Δεν αναφέρομαι στους Ojos de brujo... Σε είχα προλάβει, για πρώτη φορά:-))))

     
  • At 11:48 μ.μ., Blogger nektaria said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home