beatlus

Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006

Κ


Κάγκελα

Μ. Γιαννάκου σήμερα : «Το νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση θα κατατεθεί στην Ολομέλεια της Βουλής και αφού έχει προηγηθεί εκτεταμένος διάλογος, αναβάλλεται και επισήμως για το φθινόπωρο η ψήφιση του νόμου-πλαισίου»
Παιδεία… αύριο: Το νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση κατατέθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής και αφού είχαν προηγηθεί εκτεταμένες συλλήψεις φοιτητών στο κέντρο της Αθήνας…
Καταστολή, η στολή της εξουσίας…
Όχι, δεν προτρέχω, ούτε βγάζω βιαστικά συμπεράσματα κι ούτε τοποθετούμαι υπέρ ενός και κατά άλλου κόμματος. Προσωπικά δεν με εκφράζει κανείς κομματικός σχηματισμός στην Ελλάδα… Όχι, δεν είμαι απολιτίκ, όπως αρέσκονται αρκετοί να χαρακτηρίσουν τη γενιά μας. Θα ήθελα να υπάρχει κόμμα που να με εκφράζει πολιτικά. Λυπάμαι, όμως δεν συμβαίνει. Πιστεύω πολιτικά στον… πολιτισμό! Αυτός με εκφράζει… Περί ου ο λόγος, επίσης έχω τοποθετηθεί και το ξανακάνω… Ντρέπομαι για τους Υπουργούς πολιτισμού που είχε η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Ντρέπομαι!
Θλίβομαι, με πληγώνει και ντρέπομαι επίσης που την προηγούμενη Πέμπτη είχα δουλειά, ήμουν βιαστικός και δεν κατέβηκα και εγώ στην πορεία των φοιτητών… Ισως, βέβαια τώρα να ήμουν σε κατάσταση ανάρρωσης…
Προσοχή, δεν παίρνω θέση λέγοντας πως οι φοιτητές και οι καθηγητές έχουν απαραίτητα δίκιο. Αυτό είναι υπό αίρεση… Δεν είναι υπό αίρεση, όμως κ. Μαριέττα ο διάλογος με τα μάτια και τα αυτιά ανοιχτά προς τους πρωταγωνιστές και που φυσικά είναι αυτοί που θα κληθούν να εφαρμόσουν τον όποιο νόμο. Με τα μάτια και τα αυτιά ανοιχτά, όχι τα γκλομπς…
Τώρα είναι ήδη αργά για διάλογο… Εστω…
Θα τηρήσετε το λόγο σας όμως;
Η’ κάγκελα, παντού και πάλι;
Αϊντε, για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά κ. Γιαννάκου πρώην Κουτσίκου…

Υ.Γ 1. Η κ. Μαριέττα Γιαννάκου γεννήθηκε στο… Γεράκι Λακωνίας. Έχει μια κόρη (άραγε πόσο χρονών;). Επίσης η Ελληνίδα Υπουργός Παιδείας είναι ιατρός - νευρολόγος, ψυχίατρος…
Στα σοβαρά! Δεν είναι δικά μου αυθαίρετα στοιχεία για να κάνω πλάκα…

Υ.Γ 2. Ως «Κ» είχα σκεφτεί κάτι άλλο, που είναι βέβαια μέρος της ψυχής μου… Οι εξελίξεις όμως έχουν προτεραιότητα… Στο επόμενο…

Υ.Γ 3. Φαντάζομαι δεν χρειάζονται συστάσεις για τη φωτογραφία…

8 Comments:

  • At 5:57 μ.μ., Blogger Xνούδι said…

    "Φαντάζομαι δεν χρειάζονται συστάσεις για τη φωτογραφία…"

    Tι εννοείς;;; Tι φώτο είναι αυτή; Γιατί είμαστε υποχρεωμένοι να την ξέρουμε;;; :Ρ

    (Aρνούμαι να (ξανα)σχολιάσω επικαιρότητα).
    Μπορώ να έχω λίγο "ύπνο" στο 4 παρακαλώ;;;

     
  • At 6:04 μ.μ., Blogger beatlus said…

    χρρρρρρ, μμμμ, βεβαίως...:-) Σε χνούδινο μαξιλάρι:-)))
    http://files.lussumo.com/Graham%20Leaves%20Toronto/sleepy-murphy.jpg
    χιχιχιιχιιιι

     
  • At 9:34 μ.μ., Blogger Alexandra said…

    αλλάζει ποτέ τίποτα? μόνο εμείς μεγαλώνουμε και γερνάμε...

     
  • At 10:33 μ.μ., Blogger beatlus said…

    Γειά σου Αλεξάνδρα:-)
    Μπορεί θεωρητικά να μην αλλάζουν ριζικά τα πράγματα, αλλά έστω και μια μικρή αλλαγή, είναι μία μεγάλη νίκη... Εντάξει, ας μην φανεί πως υψώνω σημαία... επανάστασης τώρα, απλά λέω ότι μόνο κακό δεν είναι να εκδηλώνεις το δίκιο σου...

     
  • At 11:07 π.μ., Blogger Alexandra said…

    Εγώ μαζί σου είμαι... και ηλίθια αισιόδοξη... αλλά με προσγειώνει καθημερινά η ζωή η ίδια... και εκεί εγώ ξανά παλεύω... οπότε, και μια μικρή αλλαγή, έχεις δίκιο, καλή είναι beatlus :)

     
  • At 11:53 π.μ., Blogger beatlus said…

    Και να μια μικρή αλλαγή...
    Ας είναι η σημερινή μια καλή... μέρα!:-)

     
  • At 12:58 μ.μ., Blogger Ανδρομεδα said…

    Γιατί όπως σε διάβαζα μου ήρθε στα χείλη το τραγουδάκι του Νιόνιου,
    δεν ξέρω τι να παίξω στα παιδιά;

    όσο για τη φωτό κάτι μου θυμίζει, βρε τι μου θυμίζει;

     
  • At 1:24 μ.μ., Blogger beatlus said…

    ...έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα, Πηγούλα μου. Ναι! Αρα? Αρα... στήνω αυτί και τα ακούω, κάθομαι απέναντί τους και συζητώ... Λάθος? Νομίζω πως δεν χρειάζεται να είναι κανείς... ιατρός - νευρολόγος, ψυχίατρος για να κατανοήσει το αυτονόητο. Ε?

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home