beatlus

Δευτέρα, Μαΐου 29, 2006

Πρόταση...

Πληθώρα, προσφορά, ερώτημα... Τί μένει;
Γνώμη... Στην τέχνη υπάρχει αντικειμενικά καλό (του κάλλους), ωραίο...
Πρόσφατα έφτασε μπροστά μου αυτή η δουλεία... Με τη δημιουργό έχουμε κοινό τόπο συνάντησης (musicheaven.gr) μα δεν έχουμε συναντηθεί...
Διάβασα την περιγραφή των αναζητήσεών της... Ερωτας -λέει- πρωταρχικώς μαζί με τον Θεό...
Χθες το βράδυ έπιασα τον εαυτό μου να το σκέφτεται... Θα ήθελα να δω τη δουλειά της, από κοντά κάποια στιγμή... Κάτι γίνεται εκεί. Τώρα αναζητά χειρόγραφες "υπογραφές" έρωτα... Για ρίξτε μια ματιά...
Κάτι γίνεται εκεί...
http://eleniart.blogspot.com/
και σύντομα
http://www.elenikaragianni.gr/

Υ.Γ. Δείγμα δουλειάς, με την άδειά της...

12 Comments:

  • At 3:28 μ.μ., Blogger Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) said…

    Άσχετο άλλά κοίτα την αλφαβήτα μου.. Περίεργο ε;

     
  • At 3:38 μ.μ., Blogger beatlus said…

    Θα διαβάσω ένα-ένα τα δικά σου γράμματα!:-)

     
  • At 11:19 μ.μ., Blogger global said…

    Em se eixa prolavei Maria (pou den se lene Maria kai xwras pantou).
    Beatlus apsogh h Eleni.
    Thelw enan toixo etsi san auto pou exei.............

     
  • At 2:26 π.μ., Blogger elpida said…

    Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να καταλάβω τι γίνεται εκεί, πέρα απ' το ότι υπάρχει ταλέντο. Δεν καταλαβαίνω γρι Αγγλικά, που λένε και στο χωριό μου.

     
  • At 2:07 μ.μ., Blogger beatlus said…

    global να βάλουμε μπροστά τον... τοίχο σου:-)
    elpida αντιλήφθηκες το πιο ουσιαστικό, την τέχνη:-)

     
  • At 11:37 μ.μ., Blogger Xνούδι said…

    e mail? γιατί δεν έχεις;

     
  • At 6:24 π.μ., Blogger global said…

    To exw egw xnoudi.
    Na se prodwsw atime Beatlus?

    *Xnoudi an to thes steile mou e-mail. Ektos an ennoeis ths Elenis...

    *Kalh diakopovdomada Beautlus pou oute ena geia den afhses sto blog sou edw, sto blog mou ekei, sto e-mail to ena, sto e-mail to allo...
    Kala ekanes! Smouts

     
  • At 6:25 π.μ., Blogger global said…

    Kairos na arxisw na mathw na grafw swsta to Beatlus.
    Se peirazei na grafw to alhthino sou onoma giati sixtirizw me auto to nick?

     
  • At 10:55 μ.μ., Blogger beatlus said…

    μόλις έφτασα! Γειάααααααααααααααα..! συννεφάκι δεν έχω τίποτα (σχεδόν...:-))) κρυφό:-) Εννοείται όλτι μπορείς να δώσεις στο χνουδάκι το μέιλ μου... Περισσότερα αύριο:-)

     
  • At 1:52 μ.μ., Blogger Xνούδι said…

    καλημέρες. Αντε να δούμε και κανένα καινούργιο post :)

    Πάμε για τρελλές βουτιές.
    splashhhhhhhhhhh

     
  • At 7:15 μ.μ., Blogger Elena said…

    ΚΑλησπερα σε ολους. Σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σασ λογια.
    Ευχαριστω ιδιαιτερα τον BEatlus για την υποστηριξη.
    Θα εχω την τιμη να σας παρουσιασω για πρωτη φορα αυτη την δουλεια το Φθινοπωρο στο Πολιτιστικο Κεντρο "μελινα Μερκουρη" στο Θησειο.
    Μεχρι τοτε περιμενω τα ερωτικα χειρογραφα ολων σας.
    Φιλια
    Ελενα

     
  • At 7:35 μ.μ., Blogger Elena said…

    ΝΑ τολμησω να μοιραστω κατι μαζι σας? Ειναι κατι πολυ ιδιαιτερο-δυνατο και "παρεξηγησιμο" ισως. Ελπιζω να καταλαβετε την διαθεση που εχω να το "εκθεσω", ομως ειναι απο τους "θησαυρους"μου και απο εκεινα που με κανουν να αισθανομαι ομορφα γι αυτο που κανω....
    Το εργο που εχεις επιλεξει, δεν ειναι πια στην κατοχη μου..Ανηκει καπου αλλου.Ομως εαν ειχα μαθει την "κρυφη" ιστορια του,εγκαιρα δεν θα το πουλαγα ποτε.
    Καποτε ειχε "εκτεθει" μαζι με άλλα 25 σε μια ατομικη εκθεση.
    Περασε απο την εκθεση και μια κοπελα 30 χρονων. Το ιδιαιτερο με εκεινη την κοπελα ηταν οτι ηταν "φορεας" του AIDS.Μου ειπαν οτι εμεινε για αρκετη ωρα να κοιταζει τον συγκεκριμενο πινακα.Ζητησε απο την κοινωνικη λειτουργο που την παρακολουθουσε να μου ζητησει την αδεια η φωτογραφια του εργου να συνοδεψει μια ανωνυμη συνεντευξη που ειχε δωσει εκεινο τον καιρο σε καποιο σχετικο,επιστημονικο περιοδικο.Θεωρησε πως ο τιτλος του "ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ",και τα ματια της φιγουρας πως περιεγραφαν αυτο που εκρυβε η "καρδια της" υστερα απο την τραγικη διαπιστωση.
    Το παραπανω....Ειναι οτι πιο δυνατο θα μπορουσε να συμβει στην καριερα ενος ζωγραφου. Η Απολυτη καταξιωση ....ειναι η ταυτιση που βιωσε αυτη η γυναικα με την εικονα μου. Ακομα συγκινουμαι...

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home